Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 15:34:02 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/05518 aadressile Võru maakond, 
Setomaa vald, Kolodavitsa küla, 18243 Niitsiku-Võmmorski tee// Koidula 
ühendustee// Valga-Petseri 600,2-601,4 km// Ühendustee lõik 13// Matsuri 
küla, 18229 Koidula-Võmmorski tee// Võru vald, Piusa küla, Valga-Petseri 
597,9-600,2 km (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada raudtee kontaktvõrgu 
rajamise projekteerimistingimuste eelnõu. Planeeritav tegevus leiab aset 
Võru ja Setomaa valla piiril.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27045323>  (menetlus nr: 
439940), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister